У «Черкасиобленерго» обіцяють споживачам повернути переплату

0
62
З 1 червня абоненти, які протягом останніх трьох місяців минулого року отримували субсидію і мали наявну переплату за електроенергію, можуть звертатись до місцевих структурних  підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго» з заявою про зарахування відповідних коштів на особовий рахунок у ТОВ «Черкасиенергозбут».
Про це поінформував офіційний сайт  ПАТ «Черкасиобленерго».
«Шановні споживачі! Якщо ви отримували субсидію у жовтні, листопаді або грудні 2018 року, і у вас виникла переплата за електроенергію, що зазначено в рахунках за грудень 2018 від ПАТ «Черкасиобленерго», ви можете починаючи з 1 червня звернутися до Вашого РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на Ваш новий особовий рахунок в ТОВ “Черкасиенергозбут”.
Вимушена затримка викликана тим, що, на вимогу Постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 №534, усім субсидіантам, по закінченню опалювального періоду (1 травня), протягом травня 2019 року буде здійснений розрахунок невикористаної суми субсидії за період, коли постачання здійснювало ПАТ «Черкасиобленерго», а саме за жовтень, листопад та грудень 2018 року та у разі наявності повернуто до державного бюджету України. Тільки після цього можливо визначити реальну переплату споживача ти прийняти заяву на перерахування кредитового залишку на особовий рахунок нового постачальника ТОВ «Черкасиенергозбут».
Нагадуємо, що з 1.01.2019 року, в Україні впроваджено реформу ринку електроенергії. Тож, вже з січня 2019 року на Черкащині послуги з постачання, тобто продажу, електричної енергії надає ТОВ “Черкасиенергозбут”, а послуги з розподілу електричної енергії – ПАТ “Черкасиобленерго”. Якщо у Вас виникли додаткові запитання, просимо звертатися до інформаційно-консультаційного центру за номерами (0472) 37-95-10, 37-44-90, 37-28-56, 33-57-44 або до кол-центру за номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48», – йдеться у повідомленні.